ASCENS DEL SÈNIOR MASCULÍ A 1ª CATALANA

LIMA Horta 44 – 58 BAM: Victòria que val un ascens de categoria!!

En el primer ‘match ball’ dels tres de què disposàvem per tal d’assegurar la segona posició (que reglamentàriament atorga l’ascens directe), l’equip ha volgut deixar sentenciat l’ascens i no haver de patir en les dues darreres jornades. I ho ha fet fent gala del fet de ser la millor defensa del grup, deixant els locals amb tan sols 44 punts anotats quan la seva mitjana a casa seva es situava per sobre dels 70 punts anotats, resultant el 5è millor atac en el rànquing ofensiu global.

En atac no ens hem acabat de sentir còmodes i mantenir un ritme fluït d’anotació en general, però una forta mentalitat i nivell d’energia, a l’alçada de la rellevància de l’ocasió, ens han permés ser-hi en els moments claus: 20 tirs de camp (7 triples i 13 cistelles de 2) anotats per 16 (5 triples i 11 cistelles de 2) dels locals, i 22 tirs lliures provocats pels 13 llençats pels locals.

Enorme agraïment a la família ‘BAMera’ desplaçada, que ens va donar l’empenta definitiva cap a Primera Catalana!! Un luxe d’equip que, afrontant el partit fins i tot amb dues baixes significatives (els interiors Llergo i Gómez), ha sabut refer-se al llarg de la temporada de diversos contratemps en forma de lesions, fent gala d’una gran unió i ambició competitiva. Així com d’un treball constant i responsable.

Cal mencionar aquí la inestimable ajuda de jugadors tant del Sènior B com del júnior Blau (germans Fernández, Ot, Pol Miret), sense la presència i bona predisposició dels quals això no hauria estat possible. ENHORABONA, EQUIP!!

ITU, ITU… BAM!.