MINI BLAU FEMENÍ 74 – 41 CB SITGES
MF Blau – Sitges
Inici de partit estrany, un diumenge, sense la Carla a la banqueta, amb les baixes de l’Ari i la Júlia, però l’Elsa ha agafat el comandament de l’equip i no ha permès que res d’això les despistés. Les del BAM s’han retrobat amb la seva millor versió amb un joc ràpid de contraatac que ha anat eixamplant la diferència al marcador al seu favor fins al 74-41 definitiu. El xiulet final ha donat pas a les celebracions per una nova victòria i per l’aniversari de la Mari Àngels, per molts anys!!

