MINI BLAU MASCULÍ 83 – 89 VILAFRANCA
Avui hem jugat el nostre últim partit amb cistella i pilota petita.
Acabem la temporada potser no amb el resultat que voliem però fent un partidàs que s’ens escapa al final per petits detalls.
No ha estat una temporada fàcil, ens ha costat hi ha hagut moments que s’ens ha fet tot molta bola. Però aquestes últimes setmanes ens hem aixecat, hem vist aquesta llum al final del túnel després d’estar tants mesos picant.
S’acaba una bonica etapa, però s’obre una altre porta per seguir treballant i creiexent junts!
Itu i tu BAM!💙💙💙
I tu, i tu BAM!! 🏀

